Subject: FW: Riigitee 8 Tallinn−Paldiski km 11,0-14,0 Tähetorni−Harku lõigu ja Harku eritasandilise ristmiku ehituse ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Nov 2024 12:51:49 +0200

Teie 11.11.2024 nr 8-1/21-298/19332-1

Meie 15.11.2024 nr EC.1-5.1/1327-1

Telia Eesti AS vastus: Ehitusloa väljastamisel arvestada Telia projekti 
kooskõlastuse nr 38879030 märkustega.

Lugupidamisega

Margus Kantsik

füüsilise võrgu hoolduse juht

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mustamäe tee 3, 15033 Tallinn, Eesti

 <http://www.telia.ee> www.telia.ee

Telia Eesti AS 10234957

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 11, 2024 2:39 PM
To: AKTSIASELTS TALLINNA VESI <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; OÜ 
Strantum <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Aktsiaselts 
KOVEK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Energate OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; UTILITAS TALLINNA ELEKTRIJAAM OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Telia 
dokumendihaldus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Elektrilevi 
OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Elering AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; AS Gaasivõrk 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Esmar Gaas OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Enefit Connect OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Tele2 Eesti AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Riigi Infokommunikatsiooni Sihtasutus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Aktsiaselts Harku Karjäär 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; M.V Wool AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; aktsiaselts Harju Elekter <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Riigimetsa Majandamise Keskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Adven Eesti AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Lansec Tele OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Greenenergy Data Centers OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MCF 
Group Estonia OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; AS 
Connecto Eesti <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Veski Market 
OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 8 Tallinn−Paldiski km 11,0-14,0 Tähetorni−Harku lõigu ja 
Harku eritasandilise ristmiku ehituse ehitusloa menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 8 Tallinn−Paldiski km 11,0-14,0 Tähetorni−Harku lõigu ja 
Harku eritasandilise ristmiku ehituse ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 11.11.2024

Registreerimise number: 8-1/21-298/19332-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.